پاف ٣پايه

پوف یا پاف مبلمان کوچکی است که می تواند در دکوراسیون منزل به سبک های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. پاف تقریبا ظاهری مانند کوسن دارد که در ابعاد بزرگ، ضخیم و حجیم و البته در سایز بزرگتر ساخته می شود.گاهی بدون پشتی و دسته است و ارتفاع کوتاهی دارد و البته ممکن است  چهارچوبی داشته باشد که از بیرون دیده نمی شود.

پاف ٣پايه
پاف ٣پايه

پاف چهارپایه ای است که تماما از پارچه ساخته شده که کل بدنه آن را پوشش می دهد. از آن برای نشستن، چهارپایه برای استراحت پا و در برخی مواقع به عنوان میز جلومبلی استفاده می شود در واقع لازم به ذکر است کاربرد پاف در فرهنگ غرب اغلب  برای بالاتر  قرار دادن پا زمان نشستن روی مبل است.

بطور کلی پاف ها محصولات نسبتا جدید از مبلمان هستند که در انواع مختلف تولید می شوند. که برخی هماهنگ با طرح مبلمان تولید شده و زیبایی دو چندانی به دکوراسیون منزل می دهد .

پاف سنتی با گلیم و جاجیم ساخته می شود و تمی سنتی و ایرانی به دکوراسیون منزل شما می بخشد .

در فرهنگ غرب و در کشورهای مختلف اغلب از پوف برای قرار دادن پا زمانی که روی مبل نشسته اند، استفاده می شود. کاربردهای دیگری نیز می توان برای پوف در نظر گرفت. این روزها در بازار محصولاتی را می بینید که رو همین پاف ها شیشه قرار داده و به نام پاف جلو مبلی به شما معرفی می کنند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

شما می توانید از این تگ ها و ویژگی های HTML استفاده کنید: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال پیام